Polecamy

Niezbędne meble szkolne na powrót do klasy

Nadanie biurom nowej energii dzięki świeżym wskazówkom...

Meble biurowe

Twój przewodnik po najlepszych meblach szkoleniowych dla biura


Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Potrzebujesz pracowników do nauki nowych produktów, przeglądu procedur sprzedaży lub utrzymania aktualnych certyfikatów i licencji. Rozwiązaniem jest zebranie wszystkich razem na szkolenie. I ważne jest, aby rozważyć najlepsze meble szkoleniowe, które będą działać dla Ciebie i Twojej firmy.

W związku z tym pojawiają się pytania: jakie biurka, stoły i krzesła są najlepsze?

Wszystkie potrzeby biurowe wymagają zaplanowania przestrzeni, aby wiedzieć, jakie meble są najlepsze. Zaplanujmy i wyposażmy obszar szkoleniowy.

Poznaj swoje cele i potrzeby w zakresie przestrzeni szkoleniowej

Przyjrzyjmy się podstawowym zasadom, takim jak to, dlaczego potrzebujemy przestrzeni szkoleniowej i jak często szkolenia mają się odbywać. Czy pomieszczenie będzie miało charakter stały i czy może być wykorzystywane do innych celów?

Pamiętaj o tym: chcesz, aby informacje łatwo przepływały między prezenterami i uczestnikami.

Czy istnieje jakaś najlepsza konfiguracja?

Odpowiedź brzmi: wszystko, co pomoże Twojemu zespołowi nauczyć się, zachować i wykorzystać to, co zobaczył i usłyszał.

Szkolenia w firmach i większych korporacjach zazwyczaj odbywają się w salach lekcyjnych z biurkami i krzesłami ustawionymi w rzędach, podobnie jak w szkole. Stwórz atmosferę, która jest bardziej przyjazna, gdzie pracownicy mogą pracować w mniejszych grupach, a stoły mogą być ustawione tak, aby były zwrócone do siebie twarzami.

Sprawdź produkty takie jak stół szkoleniowy Krug Revo, który można łatwo rekonfigurować. Grupy pięcio- lub sześcioosobowe mogą pracować w grupach lub przy okrągłych stołach, rozwiązując problemy klientów lub zapoznając się z nowymi produktami.


Zdjęcie: Krug Revo Table

Jeśli przestrzeń jest ograniczona, rozważ stoły, które można złożyć, mają wytrzymałe kółka i można je łatwo przetoczyć do schowka lub na jedną stronę pomieszczenia.

Gdy cel i potrzeby są jasno określone, wtedy można wybrać umeblowanie.

Jak meble szkoleniowe są unikalne

Większość stołów i krzeseł używanych do celów szkoleniowych mają wyraźny wygląd i funkcję, która jest wyraźnie różna od wykonawczych biurek i stacji roboczych. Sprawdź wiele opcji dostępnych dla stołów konferencyjnych.

Jestto dobre rozwiązanie, jeśli Twoje biuro planuje regularne szkolenia dla klientów lub pracowników.

Jeśli jednak spotkania odbywają się tylko od czasu do czasu, skorzystaj z takich stołów jak Desk Makers Training Table, który może służyć jako codzienna powierzchnia robocza.


Zdjęcie: Deskmakers Newport Training Table

Zdjęcie: Krug Nuvo Conference Table

Dla niektórych stoły konferencyjne mogą być również najlepszym rozwiązaniem do celów szkoleniowych dla pracowników. Sala konferencyjna z natury rzeczy gromadzi ludzi, aby ułatwić im dzielenie się i wymianę informacji oraz pomysłów. Bardzo często zdarza się, że w wielu firmach sale konferencyjne pełnią funkcję sal szkoleniowych. Aby znaleźć pomysły na to, co może się sprawdzić w Twojej firmie i kulturze biurowej, możesz zbadać opcje stołów konferencyjnych.

I kto powiedział, że stoły muszą być nudne lub mieć tylko jedno podstawowe zastosowanie?

Sprawdź stół konferencyjny Nomad w skali 1:1, który:

  • Jest przydatny podczas szkoleń
  • Przydatny podczas konferencji
  • Służy jako tablica
  • I oferuje powierzchnię do działań społecznych, takich jak mecz ping-ponga.

Zdjęcie: Skala 1:1 Stół konferencyjny Nomad

Najlepsze sposoby rozmieszczenia mebli szkoleniowych

Jeśli masz dedykowaną klasę korporacyjną, to wszystko jest gotowe. Jeśli jednak nie, należy kreatywnie podejść do kwestii ustawienia mebli.

W książce "Room Arrangements for Training Sessions" (Aranżacje pomieszczeń na potrzeby sesji szkoleniowych) z serii dummies można znaleźć wiele typowych rozwiązań:

  • Pojedyncze stoły kwadratowe lub okrągłe
  • Stoły konferencyjne
  • Styl klasowy z przejściem między stołami lub powierzchniami dla długich rzędów
  • Klastry okrągłych lub prostokątnych stołów
  • Kształt litery V
  • Kształt litery U

Według autora, układy w kształcie litery U są dobre dla grup od 12 do 22 osób, podczas gdy siedzenia konferencyjne są dobre dla około 8 do 12 osób.

Klastry stołów mogą być stosowane dla 16 do 40 uczestników.


Zdjęcie: Arcadia Flirt Chair

Przeanalizuj swoje cele i dostępną przestrzeń

Sesje szkoleniowe będą często poruszać różne tematy, więc zdecyduj, jak chcesz, aby Twój zespół na nie zareagował.

Czy Twój zespół będzie skupiony, z oczami skierowanymi do przodu, z niewielką lub żadną interakcją w małych grupach? Jeśli tak, to stoły i krzesła można ustawić w rzędach lub pod kątem, zachowując odpowiednie proporcje i dopasowując je do pomieszczenia.

Czy przewidujesz sesje z podziałem na grupy, czy też małe grupy będą się trzymać razem przez cały czas trwania szkolenia?

Kto powiedział, że meble szkoleniowe muszą pasować do konkretnej formy? Czasami najlepsze meble szkoleniowe nie pasują.

Niektóre rodzaje siedzisk w salonie mogą zapewnić skupienie uwagi, którego tradycyjne stoły i krzesła nie będą w stanie zapewnić. Rozwiązanie w kształcie litery U, takie jak Rouillard Blok Lounge Seating, zapewnia uczestnikom widok do przodu, ułatwiając jednocześnie przebywanie razem, naukę lub burzę mózgów.

Miej na uwadze

Wybieraj wyposażenie biura tak, aby wspierać i pomagać swoim pracownikom, niezależnie od tego, czy chodzi o wybór stanowisk pracy, wyposażenia pokoju wypoczynkowego czy stołów szkoleniowych. Poznaj różne sposoby uczenia się ludzi, abyś mógł wydobyć ich najlepsze cechy za pomocą stołów, krzeseł i sposobu ich ustawienia.


Zdjęcie: Allermuir Kin Chairs

Służymy pomocą

Uzyskaj dalsze porady dotyczące najlepszych mebli szkoleniowych, jak również planowania przestrzeni i projektowania dla Twojego biura i potrzeb biura domowego. Zespół 2010 Office Furniture posiada ponad 50-letnie doświadczenie w dostarczaniu odpowiedniego sprzętu i aranżacji przestrzeni dla maksymalnej produktywności.

Klientami 2010 Office Furniture są wiodące korporacje, uniwersytety i małe firmy w większym obszarze Los Angeles, Orange County i Inland Empire.

Skontaktuj się z nami swoje pytania i potrzeby biurowe.

Read Also: How To Set Up An Office Space
Zdjęcie główne: OFS Maren ChairsResources
& Special Thanks to Respective Product Manufacturers:Allermuir, Arcadia, Deskmakers, Krug & Scale 1:1



Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Kontener podbiurkowy Wuteh KO-4 Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Lada recepcyjna Sove SV-92 Kup teraz

Zobacz

Najlepsze praktyki w zakresie aranżacji biura

Utworzenie biura lub przeprojektowanie istniejącego układu biura, który zwiększa efektywność...

Korzyści wynikające z zastosowania kabin z...

Boksy z ławkami łączą w sobie chęć ścisłej współpracy między pracownikami, oferując...

Wykorzystaj stanowiska pracy z ławkami, aby...

Firmy każdej wielkości w Los Angeles mogą zmaksymalizować przestrzeń i stworzyć przyjazne...