Polecamy

Wyposażenie pracowników zarówno do pracy w biurze korporacyjnym...

Lady recepcyjne – aranżacja nowoczesnej recepcji w firmie

Meble biurowe

Najlepsze praktyki w zakresie aranżacji biura


Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Utworzenie biura lub przeprojektowanie istniejącego układu biura, który zwiększa efektywność pracy i zapewnia przyjazną atmosferę, wymaga zrozumienia potrzeb korporacji i indywidualnych zachowań pracowników. Oto zasady najlepszych praktyk, które firmy w całej południowej Kalifornii mogą wykorzystać przy aranżacji biura.

Jaki jest cel Twojego biura?

Znajomość celu miejsca pracy może wydawać się oczywista. Praca musi być wykonywana, klienci obsługiwani, a płace wypłacane. Powodem, dla którego te funkcje istnieją, jest wspieranie wizji i misji firmy.

Wizja pokazuje, do czego firma dąży, natomiast misja pokazuje, w jaki sposób organizacja realizuje swoje codzienne zadania. Zaplanuj i zaprojektuj taki układ biura, który będzie wspierał bieżącą pracę, a jednocześnie pozwoli na elastyczne opcje zmian w przyszłości. Firma produkcyjna z okolic centrum Los Angeles może planować realizację serialu, który zainspiruje mieszkańców różnych ras do wspólnej pracy w swoich społecznościach, natomiast firma księgowa z Glendale chce być znana z tego, że wyznacza najwyższe standardy uczciwości. Posiadanie jasnej wizji i misji firmy, a następnie upewnienie się, że każdy pracownik rozumie, dlaczego codziennie przychodzi do pracy w dobrze zorganizowanej przestrzeni, daje przewagę nad konkurencją. To podnosi morale i tworzy zmotywowanych pracowników.

Zanurzmy się teraz głębiej.

Co to jest przestrzeń biurowa?

Dzisiejszy cyfrowy świat sprawia, że w wielu branżach praca zdalna jest możliwa. Jednak praca zaczyna się w konkretnej lokalizacji. Biuro służy jako centralny ośrodek tożsamości i komunikacji dla pracowników, dostawców i klientów.

Dobrym przykładem tożsamości jest dzisiejszy system uniwersytecki. Przejeżdżając przez Los Angeles, Orange Counties i Inland Empire, można zauważyć znaki informujące o kampusach filii wielu różnych szkół wyższych i uniwersytetów. Mimo że szkolnictwo wyższe jest zdecentralizowane, podstawowe wartości i misja wywodzą się z centralnej lokalizacji. Franczyza jest również dobrym przykładem centralnego biura, którego standardy i wartości są powielane przez podobne lokalizacje. Jednym z oczywistych sposobów, w jaki biuro może stworzyć wyraźną tożsamość, jest jego wystrój i wyposażenie.

W jaki sposób pracownicy korzystają z biura?

Pracownicy w różnych branżach będą korzystać z biur na swój własny, niepowtarzalny sposób. Znajomość ich potrzeb staje się kluczowa przy tworzeniu projektu biura, który będzie służył wszystkim.

Dla CPA w firmie księgowej, którzy chcą lub potrzebują indywidualnej przestrzeni do skupienia się i rozmowy z klientami, najlepszym rozwiązaniem mogą być biurka typu executive. W firmach marketingowych, w których pracują projektanci, pisarze i inni kreatywni specjaliści, którzy muszą spotykać się na burze mózgów, a następnie kończyć pracę, dobrze sprawdzą się wspólne biurka i stanowiska pracy. W biurach pośrednictwa nieruchomości pracują agenci, którzy zajmują się głównie kupującymi i sprzedającymi, ale potrzebują przestrzeni biurowej do kopiowania dokumentów, konsultacji z klientami i podpisywania umów. Należy wiedzieć, kto wchodzi, kto wychodzi i jaki procent czasu jest potrzebny na daną przestrzeń. Zrozumienie tego pomoże Ci wybrać stanowiska pracy i prywatne biurka, które będą odpowiadały potrzebom Twojego biura.

Czy klienci korzystają z biura?

Profesjonalne firmy bardzo różnią się pod względem sposobu, w jaki klienci korzystają z biura. Małe firmy zajmujące się projektowaniem stron internetowych mogą w 90% przypadków wychodzić do klientów, podczas gdy kliniki i kancelarie prawne będą często odwiedzane przez klientów lub potencjalnych nowych klientów. Każde biuro powinno mieć wielofunkcyjną przestrzeń, która będzie wygodna zarówno dla osób zatrzymujących się, jak i dla pracowników. Może to być funkcjonalna przestrzeń do spotkań i szkoleń, a także narzędzie marketingowe, które przekona potencjalnych klientów do współpracy z Twoją firmą, a nie z konkurencją. Zastosuj recepcję i krzesła dla gości, które zachęcają do wejścia i poczucia więzi.

Atmosfera w biurze

Dobrze zaplanowane biuro zawiera elementy, które przyczyniają się do ogólnej atmosfery, takie jak oświetlenie, temperatura i przedmioty osobiste. Wykorzystaj obfite nasłonecznienie południowej Kalifornii, zastosuj inteligentne systemy sterowania w celu zwiększenia efektywności energetycznej i stwórz obszar lub strefy, w których pracownicy będą mogli odpocząć od terminów i natłoku pracy, aby się wyciszyć i odświeżyć.

Źródło obrazu: Friant


Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Kontener podbiurkowy Wuteh KO-4 Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Lada recepcyjna Sove SV-92 Kup teraz

Zobacz

Korzyści wynikające z zastosowania kabin z...

Boksy z ławkami łączą w sobie chęć ścisłej współpracy między pracownikami, oferując...

Wykorzystaj stanowiska pracy z ławkami, aby...

Firmy każdej wielkości w Los Angeles mogą zmaksymalizować przestrzeń i stworzyć przyjazne...

Korzyści płynące z zastosowania otwartych...

Firmy korzystające z otwartych boksów biurowych w Los Angeles czerpią z wielu korzyści, jakie...