Najlepsze praktyki w zakresie aranżacji biura
Sprawdź ofertę foteli obrotowych
Utworzenie biura lub przeprojektowanie istniejącego układu biura, który zwiększa efektywność pracy i zapewnia przyjazną atmosferę, wymaga zrozumienia potrzeb korporacji i indywidualnych zachowań pracowników. Oto zasady najlepszych praktyk, które firmy w całej południowej Kalifornii mogą wykorzystać przy aranżacji biura.
Jaki jest cel Twojego biura?
Znajomość celu miejsca pracy może wydawać się oczywista. Praca musi być wykonywana, klienci obsługiwani, a płace wypłacane. Powodem, dla którego te funkcje istnieją, jest wspieranie wizji i misji firmy.
Wizja pokazuje, do czego firma dąży, natomiast misja pokazuje, w jaki sposób organizacja realizuje swoje codzienne zadania. Zaplanuj i zaprojektuj taki układ biura, który będzie wspierał bieżącą pracę, a jednocześnie pozwoli na elastyczne opcje zmian w przyszłości. Firma produkcyjna z okolic centrum Los Angeles może planować realizację serialu, który zainspiruje mieszkańców różnych ras do wspólnej pracy w swoich społecznościach, natomiast firma księgowa z Glendale chce być znana z tego, że wyznacza najwyższe standardy uczciwości. Posiadanie jasnej wizji i misji firmy, a następnie upewnienie się, że każdy pracownik rozumie, dlaczego codziennie przychodzi do pracy w dobrze zorganizowanej przestrzeni, daje przewagę nad konkurencją. To podnosi morale i tworzy zmotywowanych pracowników.
Zanurzmy się teraz głębiej.
Co to jest przestrzeń biurowa?
Dzisiejszy cyfrowy świat sprawia, że w wielu branżach praca zdalna jest możliwa. Jednak praca zaczyna się w konkretnej lokalizacji. Biuro służy jako centralny ośrodek tożsamości i komunikacji dla pracowników, dostawców i klientów.
Dobrym przykładem tożsamości jest dzisiejszy system uniwersytecki. Przejeżdżając przez Los Angeles, Orange Counties i Inland Empire, można zauważyć znaki informujące o kampusach filii wielu różnych szkół wyższych i uniwersytetów. Mimo że szkolnictwo wyższe jest zdecentralizowane, podstawowe wartości i misja wywodzą się z centralnej lokalizacji. Franczyza jest również dobrym przykładem centralnego biura, którego standardy i wartości są powielane przez podobne lokalizacje. Jednym z oczywistych sposobów, w jaki biuro może stworzyć wyraźną tożsamość, jest jego wystrój i wyposażenie.
W jaki sposób pracownicy korzystają z biura?
Pracownicy w różnych branżach będą korzystać z biur na swój własny, niepowtarzalny sposób. Znajomość ich potrzeb staje się kluczowa przy tworzeniu projektu biura, który będzie służył wszystkim.
Dla CPA w firmie księgowej, którzy chcą lub potrzebują indywidualnej przestrzeni do skupienia się i rozmowy z klientami, najlepszym rozwiązaniem mogą być biurka typu executive. W firmach marketingowych, w których pracują projektanci, pisarze i inni kreatywni specjaliści, którzy muszą spotykać się na burze mózgów, a następnie kończyć pracę, dobrze sprawdzą się wspólne biurka i stanowiska pracy. W biurach pośrednictwa nieruchomości pracują agenci, którzy zajmują się głównie kupującymi i sprzedającymi, ale potrzebują przestrzeni biurowej do kopiowania dokumentów, konsultacji z klientami i podpisywania umów. Należy wiedzieć, kto wchodzi, kto wychodzi i jaki procent czasu jest potrzebny na daną przestrzeń. Zrozumienie tego pomoże Ci wybrać stanowiska pracy i prywatne biurka, które będą odpowiadały potrzebom Twojego biura.
Czy klienci korzystają z biura?
Profesjonalne firmy bardzo różnią się pod względem sposobu, w jaki klienci korzystają z biura. Małe firmy zajmujące się projektowaniem stron internetowych mogą w 90% przypadków wychodzić do klientów, podczas gdy kliniki i kancelarie prawne będą często odwiedzane przez klientów lub potencjalnych nowych klientów. Każde biuro powinno mieć wielofunkcyjną przestrzeń, która będzie wygodna zarówno dla osób zatrzymujących się, jak i dla pracowników. Może to być funkcjonalna przestrzeń do spotkań i szkoleń, a także narzędzie marketingowe, które przekona potencjalnych klientów do współpracy z Twoją firmą, a nie z konkurencją. Zastosuj recepcję i krzesła dla gości, które zachęcają do wejścia i poczucia więzi.
Atmosfera w biurze
Dobrze zaplanowane biuro zawiera elementy, które przyczyniają się do ogólnej atmosfery, takie jak oświetlenie, temperatura i przedmioty osobiste. Wykorzystaj obfite nasłonecznienie południowej Kalifornii, zastosuj inteligentne systemy sterowania w celu zwiększenia efektywności energetycznej i stwórz obszar lub strefy, w których pracownicy będą mogli odpocząć od terminów i natłoku pracy, aby się wyciszyć i odświeżyć.
Źródło obrazu: Friant
Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych
Zobacz
Korzyści wynikające z zastosowania kabin z...
Boksy z ławkami łączą w sobie chęć ścisłej współpracy między pracownikami, oferując...
Wykorzystaj stanowiska pracy z ławkami, aby...
Firmy każdej wielkości w Los Angeles mogą zmaksymalizować przestrzeń i stworzyć przyjazne...
Korzyści płynące z zastosowania otwartych...
Firmy korzystające z otwartych boksów biurowych w Los Angeles czerpią z wielu korzyści, jakie...