Polecamy

Zaprojektuj swoje biuro jako miejsce spotkań

Twój przewodnik po najlepszych meblach szkoleniowych dla biura

Meble biurowe

Kompleksowy przewodnik po krzesłach biurowych


Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Jaka jest różnica między krzesłem do komputera a krzesłem konferencyjnym? Czym na świecie jest krzesło do klęczenia? Od prostych krzeseł składanych po skomplikowane krzesła ergonomiczne - oferujemy szeroką gamę opcji siedzisk, aby zaspokoić potrzeby każdego klienta. Zapoznaj się z tym kompleksowym przewodnikiem po krzesłach we wszystkich kształtach i rozmiarach, aby znaleźć odpowiednie dla siebie!

Krzesła biurowe

Krzesła 24-godzinne: Krzesła do pracy przy dużych obciążeniach, które według specyfikacji producenta mogą być używane podczas wielu zmian w ciągu dnia. Osiąga się to zazwyczaj dzięki bardzo wytrzymałym ramom, grubo wyściełanym poduszkom siedziska i oparcia oraz ergonomicznym regulacjom.

Krzesła duże i wysokie: Krzesła do dużych obciążeń, które spełniają specyfikacje producenta dotyczące wspierania osób ważących 300 funtów lub więcej. Chociaż większość dużych i wysokich krzeseł to krzesła komputerowe, mogą to być również krzesła dla gości lub inne rodzaje siedzeń.

Krzesła komputerowe: Krzesła, które mają pięcioramienną podstawę, zwykle z kółkami. Krzesła te mogą mieć stałe ramiona, regulowane ramiona lub nie mieć ramion i są przeznaczone do użytku przy biurkach biurowych. Są to krzesła ogólnego zastosowania i noszą również nazwę "krzesła biurowe" lub "krzesła do zadań".

Krzesła konferencyjne: Krzesła przeznaczone do ustawienia wokół stołu konferencyjnego. Krzesła konferencyjne zazwyczaj mają stałe ramiona i minimalne możliwości regulacji, tak aby użytkownicy nie byli rozpraszani przez swoje krzesła podczas konferencji.

Krzesła i taborety kreślarskie: Krzesła i stołki kreślarskie są zaprojektowane z wyższym zakresem siedziska, aby dosięgnąć powierzchni roboczych o wysokości lady i baru. Zazwyczaj posiadają one pierścień na stopy wokół cylindra, który zapewnia użytkownikowi miejsce do oparcia stóp podczas siedzenia.

Krzesła ergonomiczne: Ergonomiczne krzesła do biurka z wieloma regulacjami, które mogą obejmować dowolną kombinację następujących elementów:

- Odchylenie kolan

- Regulowana głębokość siedziska

- Regulowana wysokość siedziska

- Regulacja kąta nachylenia siedziska

- Regulacja napięcia siedziska

- Regulowana wysokość oparcia

- Regulacja kąta nachylenia oparcia

- Regulowane podparcie lędźwi

- Regulowany zagłówek

- Odchylane ramiona

- Regulowana wysokość podłokietników

- Regulowana szerokość ramienia

- Regulowana głębokość ramienia

- Regulacja obrotu ramienia

- Regulowana głębokość poduszki ramienia

- Regulowany kąt obrotu poduszki ramienia

- Regulowana wysokość pierścienia stopy

- Regulowany naciąg pochylenia

- Regulowane pochylenie synchro

- Blokada pochylenia

Krzesła wykonawcze: Krzesła, które zazwyczaj posiadają wyższe oparcie i dodatkową amortyzację w porównaniu do prostszych i bardziej praktycznych krzeseł. Krzesła wykonawcze mogą obejmować wyższy stopień stylu, w tym tuftowanie lub akcenty drewniane.

Krzesła do klęczenia: Krzesła, które ustawiają uda użytkownika pod kątem 60-70 stopni, a nie jak w przypadku standardowych krzeseł biurowych pod kątem 90 stopni. Krzesła Kneel są zaprojektowane tak, aby zmniejszyć obciążenie dolnej części pleców poprzez rozdzielenie ciężaru pomiędzy siedzisko i poduszki kolanowe.

Krzesła Petite: Krzesła skonstruowane dla mniejszych, niższych użytkowników. Zakres wysokości tych krzeseł jest niższy niż w przypadku przeciętnego krzesła komputerowego, co pozwala użytkownikom trzymać stopy płasko na podłożu. Wymiary siedziska i oparcia są również mniejsze.

Siedziska do poczekalni

Siedziska belkowe: Jedno lub kilka krzeseł, które są przymocowane do poziomego metalowego pręta pod siedziskiem. Krzesła te mogą być również określane zbiorczo jako "tandem seating".

Loveseats: Małe sofy lub kanapy, które zazwyczaj mieszczą tylko dwie osoby naraz.

Otomany: Niskie siedziska lub podnóżki bez oparcia i ramion. Otomany do przechowywania mają zdejmowaną górę, która odsłania schowek w środku.

Krzesła do recepcji: Krzesła jednoosobowe, które są zazwyczaj stacjonarne. Nazywane również krzesłami dla gości lub krzesłami bocznymi, te opcje siedzenia mogą mieć podstawę na czterech nogach, saniach lub wspornikach.

Sofy: Długie, tapicerowane siedzenia przeznaczone dla dwóch lub więcej osób siedzących jednocześnie. Sofy są również znane jako kanapy.

Krzesła z podłokietnikami z tabletem: Różne rodzaje krzeseł, które mają powierzchnię do pisania przymocowaną do jednego lub obu ramion. Tablet może być nieruchomy lub może mieć funkcję obrotową.

Inne rodzaje krzeseł

Krzesła bez podłokietników: Każdy rodzaj krzesła, które ma oparcie, ale nie ma ramion.

Ławki: Ławki z ciągłym siedziskiem, które ma niskoprofilowe ramiona lub nie ma ramion.

Krzesła składane: Krzesła zaprojektowane tak, aby można je było złożyć na płasko. Krzesła te są zwykle używane podczas imprez, które wymagają tymczasowych, przenośnych miejsc siedzących.

Krzesła sztaplowane: Krzesła sztaplowane zaprojektowane do układania jedno na drugim w celu zaoszczędzenia miejsca.


Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Biurko mdd Ogi A Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Fotel Profim Sorriso 10V fotel Kup teraz

Zobacz

Najlepsze praktyki w zakresie aranżacji biura

Utworzenie biura lub przeprojektowanie istniejącego układu biura, który zwiększa efektywność...

Korzyści wynikające z zastosowania kabin z...

Boksy z ławkami łączą w sobie chęć ścisłej współpracy między pracownikami, oferując...

Wykorzystaj stanowiska pracy z ławkami, aby...

Firmy każdej wielkości w Los Angeles mogą zmaksymalizować przestrzeń i stworzyć przyjazne...