Polecamy

Inspiracje Montessori w pokoju dziecięcym. Dla każdego! Cz. 2

Jak dodać trochę prywatności za pomocą mebli biurowych

Meble biurowe

Budki telefoniczne do biura – na co zwrócić uwagę przy ich wyborze?


Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Biuro to miejsce, gdzie powinno być jak najmniej hałasu, aby ludzie mogli skoncentrować się na swojej codziennej pracy. Niekiedy, aby komunikować się ze swoimi bliskimi lub innymi współpracownikami, pracownicy będą potrzebować cichego miejsca, aby mogli pewnie wykonać rozmowę. W takim przypadku większość biur ma wbudowane budki telefoniczne w prywatnych biurach, aby zapewnić pracownikom lepsze miejsce do rozmowy telefonicznej, zwłaszcza w układzie otwartego biura. Wybierając biurową budkę telefoniczną, należy zwrócić uwagę na pewne rzeczy,

Wygodnym rozwiązaniem tworzenia tych prywatnych przestrzeni bez zatrudniania wykonawcy lub inwestowania w rozbudowany projekt „zrób to sam” jest zakup gotowych budek telefonicznych. Te dźwiękoszczelne kabiny zapewniają prywatność i ciszę nawet w środku tętniącego życiem otwartego biura.

Wygłuszenie

Jednym z głównych powodów, dla których decydujesz się na inwestycje w budki telefoniczne, jest ograniczenie hałasu w biurze i zapewnienie większej prywatności. Jeśli więc twoje budki nie są w rzeczywistości dźwiękoszczelne, inwestycja nie będzie dużo warta. Trudno ci ocenić, na ile budka faktycznie tłumi dźwięk bez wypróbowania modelu samodzielnie, ale można przynajmniej zapytać producentów, jak testują izolację akustyczną i jaki poziom hałasu będzie niesłyszalny

Przenośność / elastyczność

Wiele biurowych budek telefonicznych dostępnych obecnie na rynku są przenośne, dzięki czemu można je przenosić w zależności od zmieniających się potrzeb i preferencji. Jednak nie wszystkie kabiny są równie łatwe do przenoszenia. Niektóre, na przykład, muszą zostać zdemontowane, jeśli chcesz je przenieść. Inne mogą być technicznie przenoszone, ale są bardzo ciężkie, więc zmiana ich położenia bez profesjonalnej pomocy jest nierealna. Upewnij się, że uzyskałeś maksymalną ilość informacji na ten temat. Kolejna rzecz, na którą należy uważać: czy budka będzie dopasowana do nierównych podłóg, jeśli takie są w twoim biurze?

Wymagania dotyczące rozmiaru i miejsca

Większość firm produkujących biurowe budki telefoniczne oferuje opcje idealne dla pojedynczego pracownika, a także kapsuły, które mogą pomieścić małe grupy dwóch lub trzech osób, oraz kilka bardziej przestronnych opcji zaprojektowanych dla maksymalnie sześciu osób jednocześnie. Te większe opcje są świetne, gdy twoi pracownicy muszą organizować prywatne spotkania lub sesje burzy mózgów bez korzystania z większej sali konferencyjnej. Powinieneś również zwrócić uwagę na styl drzwi budki telefonicznej. Czy w przypadku większych kabin łatwo jest otwierać i zamykać drzwi, gdy w środku są już inni pracownicy? Ponadto niektóre przepisy bezpieczeństwa wymagają, aby drzwi nie stanowiły zbyt dużej przeszkody dla wejść lub wyjść, gdy są otwarte. Drzwi, które się otwierają, mogą również ograniczać miejsce umieszczenia budki w biurze. Z tego powodu kabiny z drzwiami składanymi lub przesuwanymi mogą wymagać mniejszych powierzchni. Jednak niektóre typy lekkich drzwi mogą wpływać na jakość izolacji akustycznej kabiny.


Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Kontener podbiurkowy Wuteh KO-4 Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Lada recepcyjna Sove SV-92 Kup teraz

Zobacz

Wprowadzenie projektowania makerspace w klasie

PRZEKSZTAŁĆ KAŻDĄ PRZESTRZEŃ TAK, ABY WSPIERAŁA PRACĘ ZESPOŁOWĄ DZIĘKI MEBLOM DO...

Jak miękkie siedzenia i stoły do planowania...

Przy tym wszystkim, co robi dziś nauczyciel, bardzo niewiele z tego zależy od jego własnego...

Przygotowania do udanego powrotu do szkoły

Wielu uczniów powróciło do nauki w szkole. I chociaż szkoły miały okazję przetestować...