Budki telefoniczne do biura – na co zwrócić uwagę przy ich wyborze?
Sprawdź ofertę foteli obrotowych
Biuro to miejsce, gdzie powinno być jak najmniej hałasu, aby ludzie mogli skoncentrować się na swojej codziennej pracy. Niekiedy, aby komunikować się ze swoimi bliskimi lub innymi współpracownikami, pracownicy będą potrzebować cichego miejsca, aby mogli pewnie wykonać rozmowę. W takim przypadku większość biur ma wbudowane budki telefoniczne w prywatnych biurach, aby zapewnić pracownikom lepsze miejsce do rozmowy telefonicznej, zwłaszcza w układzie otwartego biura. Wybierając biurową budkę telefoniczną, należy zwrócić uwagę na pewne rzeczy,
Wygodnym rozwiązaniem tworzenia tych prywatnych przestrzeni bez zatrudniania wykonawcy lub inwestowania w rozbudowany projekt „zrób to sam” jest zakup gotowych budek telefonicznych. Te dźwiękoszczelne kabiny zapewniają prywatność i ciszę nawet w środku tętniącego życiem otwartego biura.
Wygłuszenie
Jednym z głównych powodów, dla których decydujesz się na inwestycje w budki telefoniczne, jest ograniczenie hałasu w biurze i zapewnienie większej prywatności. Jeśli więc twoje budki nie są w rzeczywistości dźwiękoszczelne, inwestycja nie będzie dużo warta. Trudno ci ocenić, na ile budka faktycznie tłumi dźwięk bez wypróbowania modelu samodzielnie, ale można przynajmniej zapytać producentów, jak testują izolację akustyczną i jaki poziom hałasu będzie niesłyszalny
Przenośność / elastyczność
Wiele biurowych budek telefonicznych dostępnych obecnie na rynku są przenośne, dzięki czemu można je przenosić w zależności od zmieniających się potrzeb i preferencji. Jednak nie wszystkie kabiny są równie łatwe do przenoszenia. Niektóre, na przykład, muszą zostać zdemontowane, jeśli chcesz je przenieść. Inne mogą być technicznie przenoszone, ale są bardzo ciężkie, więc zmiana ich położenia bez profesjonalnej pomocy jest nierealna. Upewnij się, że uzyskałeś maksymalną ilość informacji na ten temat. Kolejna rzecz, na którą należy uważać: czy budka będzie dopasowana do nierównych podłóg, jeśli takie są w twoim biurze?
Wymagania dotyczące rozmiaru i miejsca
Większość firm produkujących biurowe budki telefoniczne oferuje opcje idealne dla pojedynczego pracownika, a także kapsuły, które mogą pomieścić małe grupy dwóch lub trzech osób, oraz kilka bardziej przestronnych opcji zaprojektowanych dla maksymalnie sześciu osób jednocześnie. Te większe opcje są świetne, gdy twoi pracownicy muszą organizować prywatne spotkania lub sesje burzy mózgów bez korzystania z większej sali konferencyjnej. Powinieneś również zwrócić uwagę na styl drzwi budki telefonicznej. Czy w przypadku większych kabin łatwo jest otwierać i zamykać drzwi, gdy w środku są już inni pracownicy? Ponadto niektóre przepisy bezpieczeństwa wymagają, aby drzwi nie stanowiły zbyt dużej przeszkody dla wejść lub wyjść, gdy są otwarte. Drzwi, które się otwierają, mogą również ograniczać miejsce umieszczenia budki w biurze. Z tego powodu kabiny z drzwiami składanymi lub przesuwanymi mogą wymagać mniejszych powierzchni. Jednak niektóre typy lekkich drzwi mogą wpływać na jakość izolacji akustycznej kabiny.
Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych
Zobacz
Najlepsze praktyki w zakresie aranżacji biura
Utworzenie biura lub przeprojektowanie istniejącego układu biura, który zwiększa efektywność...
Korzyści wynikające z zastosowania kabin z...
Boksy z ławkami łączą w sobie chęć ścisłej współpracy między pracownikami, oferując...
Wykorzystaj stanowiska pracy z ławkami, aby...
Firmy każdej wielkości w Los Angeles mogą zmaksymalizować przestrzeń i stworzyć przyjazne...